استخر بادی چیست ؟
نوشته شده توسط : admin

استخر بادی از آن دسته از محصولات بادی طراحی شده برای بازی و تفریحات آبی می باشد که در مدل های مختلف و متنوع تولید شده است ، به طوریکه برای تمامی رده های سنی می توانید از استخر های بادی مناسب استفاده کرده و لحظات شاد و خوشی را در کنار دوستان و خانواده رقم بزنید . این محصول بادی دوست داشتنی از پر فروش ترین ها نیز به شمار آمده و از محبوب ترین ها می باشد . برای اینکه شما عزیزان با این محصولات بادی آشنا شوید و در خرید های خود بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب نمایید ، در این مطلب قصد داریم تا به موضوع استخر بادی چیست ؟ بپردازیم و شما را با ویژگی ها و مزیت های استخر بادی ، انواع مختلف استخر بادی ، نحوه استفاده از استخر بادی و ... آشنا کنیم . همانطور که از نامش نیز مشخص است ، در واقع یک محصول بادی می باشد که دارای دیواره هایی به صورت بادی دارد که پس از راه اندازی فرم اصلی را به خود گرفته و یک حوضچه آبی را برای شما ایجاد خواهد کرد تا بتوانید از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کنید . 

استخر ها مدل های مختلفی دارند که مدل بادی یکی از محبوب ترین آن ها بوده و به دلیل ویژگی های بسیار عالی همچون عدم اشغال فضای زیاد و همچنین سهولت در راه اندازی و استفاده ، باعث شده است تا بسیاری از افراد حتی بزرگسالان نیز برای تفریحات آبی و ریلکس کردن در داخل آب ، از استخر بادی استفاده کنند . یک استخر بادی هیچگونه پایه ای نداشته و نوع طراحی آن موجب شده است تا قابلیت راه اندازی بر روی زمین را بدون هیچ اهرم نگهدارنده ای را داشته باشد . مدل های مختلفی از استخر های بادی تولید شده است و طراحی آن ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد . اما به دلیل استفاده از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی در ساخت این محصولات باعث شده است تا استخرهای بادی به خوبی بتوانند دوام عالی را داشته باشند و بتوانند وزن های بالا را نیز به خوبی حفظ کنند . یک استخر بادی بسته به ابعاد و همچنین وزنی که بایستی تحمل کند ، ممکن است از لایه های ضخیم تر یا نازک تر در ساخت بدنه آن استفاده شود . بدنه این استخر های بادی دارای دریچه باد بوده که از آن طریق می توانید بدنه استخر را باد کنید تا قابل استفاده شود . دوام و کیفیت استخر های بادی بسیار بالا بوده و می تواند به خوبی وزن آب موجود در داخل خود را تحمل کند . 

شرکت های بزرگ و مطرح سازنده این محصولات بادی با در نظر گرفتن این موضوع حتی استخر های بادی را با طراحی طبقاتی و چند لایه تولید کرده اند تا بتوانند اینچنین ابعاد و ارتفاع استخر را بیشتر از حد انتظار افزایش دهند و کیفیت بدنه و دیواره های استخر را نیز افزایش دهند . یک استخر بادی کاملا ضد آب بوده و می تواند طول عمر بالایی را داشته باشد . چرا که ضد آب بودن یکی از مهم ترین ویژگی خواهد بود که استخر های بادی بایستی آن را دارا باشند . استخر های بادی از نظر رده سنی به سه دسته بندی استخر بادی نوزاد ، استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال یا خانوادگی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها همانطور که از نامشان مشخص است برای رده های سنی مشخصی قابل استفاده می باشد . اگر توجه داشته باشید استخر های بادی نوزاد عمدتا دارای طراحی شبیه به گهواره یا یک وان بادی می باشد که نوزاد می تواند در داخل آن به صورت دراز کش در یک سطح شیبدار قرار بگیرد تا این چنین در کنار آب تنی ، در واقع حمامی را نیز کرده باشد . برای خواندن ادامه این مقاله به وب سایت نمایندگی فروش استخر بادی اینتکس مراجعه کرده و یا برای خواندن مستقیم مقاله بر روی لینک زیر بزنید :

:::::::....... استخر بادی چیست ؟  .......:::::::





:: برچسب‌ها: استخر بادی , استخر بادی بزرگ , استخر بادی ارزان , استخر بادی اینتکس , استخر بادی بست وی , قیمت استخر بادی , استخر بادی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: